Πρωταπριλιάτικο αστείο ή πράξη του Δήμαρχου Γιάννη Μπουτάρη το Ποδήλατο;


Πρωταπριλιάτικο αστείο ή πράξη θέσεων της Πρωτοβουλίας για την Θεσσαλονίκη, του Δήμαρχου Γιάννη Μπουτάρη και της Διοίκησης του; Μένουν 152 μέρες, μέχρι την εκπνοή της 2ης συνεχόμενης θητείας, που με τα ποδήλατα στην βιτρίνα του εκλογικού κέντρου, σε φυλλάδια, θέσεις και δηλώσεις, αναμέναμε ριζοσπαστικές υποδομές για το ποδήλατο.

Πριν την εκλογή της Πρωτοβουλίας το 2010, ο συνιδρυτής της Ανδρέας Κουράκης μας έκανε κριτική ότι κάναμε λίγες δράσεις για το ποδήλατο. Όταν ανέλαβε την Αντιδημαρχία δεν παρουσίασε κανένα έργο για αυτό, ενώ σήμερα διεκδικεί εκ νέου την ψήφο μας στις εκλογές 2019.

Τον Απριλίου 2011 στο Ολύμπιον, κάνουμε παρέμβαση στην παρουσίαση του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης όπου δεν αναφέρθηκε καθόλου η λέξη ποδήλατο. Σε ερώτηση μας στην τότε Υπουργό Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη (και ποδηλάτισσας), γιατί δεν κάνει και στην Θεσσαλονίκη όπως και στην Αττική όπου πέρασε σε σχέδιο νόμου δυο υπερ-ποδηλατοδρόμους, είπε πως δεν υπάρχουν μελέτες! Στην αυτονόητη απάντηση μας, να κάνετε για αυτό είστε Υπουργός, ο Δήμαρχος μας Γιάννης Μπουτάρης παρεμβαίνει και λέει πως θα το αναλάβει ο ίδιος και μάλιστα μητροπολιτικά σε συνεννόηση με τους όμορους δήμους!

Το Νοέμβριο του 2013 στο ποδηλατικό συνέδριο Biciklopedia, ο υπεύθυνος της Διοίκησης για το ποδήλατο, Γιώργος Δημαρέλος, παραδέχτηκε πως απέτυχαν, άλλα υποσχέθηκε εκ νέου προσπάθεια (έρχονταν άλλωστε οι εκλογές τον Μάιο του 2014). Σήμερα Αντιδήμαρχος δεν έχουμε μέχρι στιγμής αποτέλεσμα, αλλά ξαναδιεκδικεί την ψήφο μας σε αυτές τις εκλογές 2019!

ΜΠΟΡΕΙ ΑΚΟΜΗ Ο ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΡΑΞΕΙΣ!
8 χρόνια, 3 μήνες μετά πιστεύουμε πως αν πραγματικά θέλει ο Γιάννης Μπουτάρης μπορεί να κάνει πράξη τις υποσχέσεις του, φέρνοντας να ψηφιστεί στο Δημοτικό Συμβούλιο το συνολικό σχέδιο δικτύου ποδηλατόδρομων 88χλμ που σχεδιάστηκε στα πλαίσια του προγράμματος URBACT III - Resilient Europe.

Πρόκειται για να ικανοποιητικό σχέδιο εφόσον υλοποιηθεί προστατευμένο με διάδρομους ποδηλάτων αποκλειστικής κίνησης, κυρίως διπλής κατεύθυνσης, ασφαλτοστρωμένων, με νησίδα διαχωρισμού ή κράσπεδο, και φυσικά εμπόδια για την αποτροπή της παράνομης στάθμευσης και κίνησης μηχανοκίνητων οχημάτων σε αυτούς. Εδώ οι αναλυτικές μας προτάσεις επί του σχεδίου www.gymnosophy.gr/2018/04/urbact-iii-proposals.html

Μέχρι τότε συνεχίζουμε να διεκδικούμε και ψηφίζουμε:
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
www.gymnosophy.gr/safe-cycling-network-now